Thursday, May 14, 2009

Eco-Brainstorm


Brainstorming este cuvântul cheie de astăzi. Dar un braninstorming concurs! La ora de activităţi ne-am împărţit în trei echipe şi ne-am dus fiecare în câte o cameră. Unul dintre voluntari a scris pe spatele unor coli de hârtie folosite câte un cuvât legat de mediul înconjurător şi ecologie. Apoi a distribuit fiecărei echipe două astfel de coli pe care copiii au scris 15 cuvintele legate de noţiunea dată. Ne-am împotmolit puţin pe ici, pe colo dar am reuşit să terminăm toţi cu ajutorul voluntarilor. Cel mai haios a fost când un reprezentat din fiecare echipă a trebuit să citească cuvintele notate şi să explice de ce le-a ales. Există atât de multe conexiuni! Am înţeles toţi cu ocazia asta cât de multe legături sunt între oameni, plante, animale, pământ, apă şi aer. Dacă oricare dintre ele este afectată le trage după sine pe celelalte şi în final, tot noi avem de suferit. Aşa că nu este de ajuns să cunoaştem şi să înţelegem, dar şi ajutăm!

0 comments: