Saturday, August 1, 2009

Tabara Stejaru


Am uitat sa va povestim despre cum a fost in tabara: ne-am distrat de minune!!
Intr-o luni, dis-de-dimineata, am plecat la tabara Stejaru, impreuna cu voluntarii veseli si cu cei de la Casa Valentina. Am stat acolo o saptamana.
Am avut mereu cate ceva de facut: am dansat, am facut inviorare, am jucat fotbal, badminton si tenis, am inotat in bazin, am desenat si am cantat.
Parca anul acesta tabara a fost mai frumoasa ca oricand, fiindca am invatat 2 jocuri noi, foarte interesante.

In ziua de miercuri am invatat "Tara, tara, vrem ostasi!" - voi, cei mari, sigur stiti jocul acesta. Ei bine, noi am inventat o varianta mai frumoasa. Echipa castigatoare a putut face o fapta buna: a lasat copiilor ce vor veni in tabara dupa ce noi vom fi plecat, mesaje foarte importante despre cum sa pastram resursele planetei si sa protejam natura.

Apoi, in penultima zi de tabara, am jucat "Ghiceste copacul". Ne-am impartit in serii de cate 5, am fost legati la ochi si am fost dusi de un coechipier langa un copac din poiana. Fiecare a trebuit sa imbratiseze copacul, sa il miroasa, sa ii pipaie trunchiul, sa se plimbe in jurul lui, sa il cunoasca. Apoi, am fost intorsi la linia de start, dezlegati la ochi si a trebuit sa ne regasim copacelul.
A fost mai greu pentru unii, dar in final i-am regasit cu totii si am primit si premiu pentru asta: INGHETATA!!!

Am fost mereu in intrecere - care e cel mai bun fotbalist, cea mai buna dansatoare, cel mai bun ecologist, cine a impartit cei mai multi fluturasi cu informatii despre copiii eco, adica despre noi.
La plecare nu am uitat sa curatam zona din preajma taberei.

0 comments: