Saturday, August 15, 2009

Prima etapa s-a incheiat


Azi e 15 august si proiectul “O sansa pentru mediu, o sansa pentru viitor” s-a incheiat. E doar un fel de a spune, deoarece el a intrat deja in viata noastra de zi cu zi. In continuare, reciclam hartia utilizata si o strangem pentru a fi dusa la centrul de colectare. Impreauna cu copiii eco avem grija de florile plantate cu ocazia operatiunii Amicul meu verde, sa stiti ca nu le-am uitat.

Pentru anul scolar 2009-2010 ne propunem sa repetam acesta experienta prin participarea la cel putin o actiune de ecologizare, fie organizata independent, fie in colaborare cu Mai Mult Verde. Ne-a placut sa fim de ajutor si vrem sa continuam sa fim. Vom organiza activitati de colectare de maculatura si de pet-uri printre familiile beneficiare, in dorinta de a-i implica activ in continuare. O sa mai mergem in tabara cu siguranta, vrem sa vedem daca mesajele ecologice lasate de noi sunt inca acolo.

Acest an scolar ne va aduce cativa bobocei la orele de curs de la After-school. Ne-am propus sa le explicam si lor ce am invatat noi in aceste 3 luni.
A fost o experienta deosebit de educativa si importanta pentru noi toti; am devenit mai toleranti, mai informati, mai constienti de lumea din jurul nostru, de natura si de viitorul ei. Suntem ecologisti.

Ce am fi putut face mai bine? Multe spunem noi acum, dar pentru inceput este bine.
Experienta Tineret in actiune ne-a fost de mare ajutor.
Data viitoare vom planifica mai bine, vom implementa mai bine si vom implica si mai multi oameni.

Pana atunci - acordati o sansa mediului, o sansa pentru viitor!
Echipa de proiect
si
Asociatia Valentina Romania

1 comments:

Poze nunta Valentina on October 19, 2011 at 12:55 PM said...

Si in anul acesta ce proiecte ati avut? Sau mai aveti?