Saturday, June 13, 2009

Despre reciclare


Astăzi am fost în Cișmigiu, încercând să-i convingem pe trecători despre importanța reciclării și a problemelor de mediu.

Mai întâi, voluntarii le-au arătat copiiilor containerele pentru reciclarea selectivă, le-au explicat cum se aruncă deșeurile selective și de ce. Ne-am bucurat văzând că deja știau aceste lucruri, iar după accea, am aruncat pet-uri, hârtii și gunoaie menajere, strănse la casa Valentina în ultimele săptămâni. Am plecat imaginându-ne cum vor fi reciclate cele aruncate de noi, cu sentimentul că am făcut un lucru mărunt și important.

Ne-am plimbat prin parc și am împărțit fluturașii noștri trecătorilor, le-am vorbit despre mediu și despre reciclare, am luat o gură de aer curat și ne-am bucurat de rațe, vrăbiuțe și porumbei.

1 comments:

Anonymous said...

Ei asa da! Cu asemenea copii, privim altfel spre viitor.