Thursday, June 18, 2009

Comorile din Cernica




Am fost într-o excursie deosebită de cele în care merg cei din București în de obicei. Am fost într-o o excursie în care nu am aruncat pe jos, nu am făcut grătare cu mici și pet-uri, nu am lăsat șervețelele prin iarbă, dar am curățat cât am putut pădurea Cernica, împreună cu cei de la Mai Mult Verde.

În aproximativ trei ore, am reușit să strângem atât de multe gunoaie încât nu au încăput într-o dubă de transport! Pe lângă tradiționalele pet-uri și cutii de bere, am găsit șoseste, televizoare vechi și alte comori!

Ne-am bucura să vedem iarbă în loc de gunoaie, să respirăm aer curat în loc de praf, să facem oamenii mai conștienți de răul pe care îl fac cu niște gesturi necivilizate și fără sens.

Niște copii și voluntari au strâns gunoaiele după orășeni, locuitori ai unei capitale europene.

1 comments:

Ovidiu said...

Felicitari pentru initiativa si pentru spiritul "curat" cu care abordati acest factor de stres al societatii actuale.